2012-06-02

Kolejny etap w życiu

Witajcie Kochani.
Od kiedy moja siostra wraz z córką u nas zamieszkały, mam zawiązane ręce i niewiele rzeczy spod nich wychodzi. Serce mnie boli, bo ciągnie mnie do krojenia, szycia, prucia, mierzenia, podziwiania, ale warunki niestety mi na to nie pozwalają. Moja 'działalność' leży i kwiczy, kilka torebek nie dokończonych prosi się o swoje 5 minut, a ja nie mam ani ochoty, ani miejsca, żeby je ukończyć. Z kilkudniowym poślizgiem udało mi się zrealizować jedno zamówienie, ale na tym koniec...
W związku z tym, że mi w rodzinnym domu źle, że stoję w miejscu, nie rozwijam swoich pasji, że nieustannie kłócę się z Mamą, wspólnie z Marcinem - moim Chłopakiem, podjęliśmy decyzję, że wynajmiemy dwupokojowe mieszkanie. Mieliśmy inne plany, chcieliśmy odłożyć więcej pieniędzy na własne M3, ale stwierdziliśmy, że po co dalej się męczyć?? Po co wracać do domu, w którym nie jest się mile widzianym? W którym panują jakieś dziwne zasady, w którym nikt nie ma możliwości na chwilę spokoju?
W przyszłym tygodniu, po 23 latach mieszkania z rodzicami i po prawie 5 latach spędzonych z Marcinem, idę na na 'swoje'! Przeżywam to bardzo, trochę się boję, ale jestem zdecydowana i nie miałam wątpliwości ani przez chwilę. Czas puścić Maminą spódnicę.

Żeby nie było, że post bez zdjęć, oto torebka wykonana na zamówienie pani Alicji:






15 komentarzy:

  1. Torebka bombowa :) reszta nie :( ale mam nadzieje,że wszytko dobrze się ułoży.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torebka :) I powodzenia na swoim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie torebki są super:) Powodzenia na nowej drodze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka przepiękna:)) Życzę najlepszego na swoim, będzie dobrze bo inaczej nie może być:))))serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, czerwień idealna, prosta i niebanalna torebka- Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super torebka! fajny kolor i kształt. To jest filc? Będzie dobrze. Zobaczysz. Może nie od razu, ale jak wszyscy odpoczniecie od siebie i zatęsknicie za sobą:) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. torba jest rewelacyjna!!! i taaaaka czerwona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej ;) Widziałam Twój post przed pół roku, dotyczący kursu krawieckiego :) Chciałabym się doradzić i pogadać na ten temat bo też jestem zainteresowana. Mogłybyśmy przerzucić się na jakiś inny środek komunikacji? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój e-mail to aneta.pruchnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna torba. Jestes bardzo zdolna!!! No i nie martw się - na swoim zawsze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torba. Na swoim odżyjesz. Życzę szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna torebka, jeśli mogłabym zapytać - z jakiej grubości filcu szyjesz takie cudeńka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa :) Torebki szyję z filcu o grubości (uwaga!!) 5 mm :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I igła to łapie? :< Przepiękna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń