2014-07-11

Targi Summer Mungo Fair

Moje lato nadeszło :) Trochę korzystam, ale tylko trochę. Przez ostatnie dwa tygodnie dość intensywnie szykowałam się na pierwsze w moim życiu targi (z poprzednich zrezygnowałam, bo zasypało Trójmiasto, po za tym nie za bardzo z czym miałam jechać, wszak to był grudzień :P) i ani na chwilę nie odchodziłam od podłogi/maszyny/napownicy. Kroiłam, szyłam, wykańczałam, co mnie trochę wykańczało :D, ale pocieszam się myślą, że od dziś przez najbliższe trzy dni będę mogła siedzieć na słoneczku i wygrzewać się do woli :)
Jako, że to moje pierwsze targi, pierwsze zetknięcie się z klientami, trochę się denerwuję :D




Zachęcam wszystkich z Trójmiasta do odwiedzenia mojego stoiska :)
Na powyższym plakacie są wszystkie niezbędne informacje.


Pozdrawiam,
Aneta

1 komentarz:

  1. nic się nie martw, będzie dobrze, Twoja prace bronią się same, a kontakt z żywym klientem zawsze wiele uczy - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń